Afstudeeropdracht Machine Learning

Binnen deze opdracht laat je twee ‘bots’ samenwerken met behulp van machine learning. De essentie is dat de bots ontdekken wat de spelregels zijn en dus zelflerend zijn.

Hiervoor genereer je een speelbord van bijvoorbeeld 10 bij 10 vakjes, waarop de bots acties kunnen uitvoeren. Deze vakjes kunnen een kleur hebben, een getal, een afbeelding, etc. Je bepaalt zelf de uitdaging. Bijvoorbeeld: zodra een kleur wordt getoond dienen de bots op dezelfde kleur te gaan staan. Of als een getal wordt getoond dienen de bots samen op twee verschillende vakjes te gaan staan waarbij de som van de vakjes het getoonde getal is. Je doet onderzoek naar mogelijke machine learning algoritmes, en selecteert het beste algoritme. Vervolgens werk je het algoritme uit en ontwikkel je de front-end van de game.

Wat we bieden

  • Ervaren en betrokken begeleiding
  • Structuur door middel van Scrum
  • Leuke collega’s en mede-afstudeerders
  • Maandelijkse borrels en hands-on workshops over nieuwe technieken
  • Een informele bedrijfscultuur, waarbij kennisdeling centraal staat
  • Quintor Academy
  • Afstudeervergoeding van €500,- per maand
Yvet de Boer
Yvet de BoerCorporate recruiter
Neem contact op voor meer informatie:
06 – 38172642
y.deboer@quintor.nl
carriere@quintor.nl

Geïnteresseerd? Schrijf je nu in!