Vergelijk HTML canvas met WebGL en toon aan welke beter presteert bij complexe 2D tekeningen.

Gebruik een willekeurig gegenereerde gerichte graaf (zonder cycles) van 10(0).000 knopen en visualiseer deze met een HTML canvas implementatie én een WebGL implementatie.

Voor beide implementaties geldt:
– De zijden van de graaf worden weergegeven door middel van lijnen.
– De knopen/zijden kunnen vergroot/verkleind worden (zoomen).
– De knopen kunnen geselecteerd en verplaatst worden door de eindgebruiker.

Definieer een betrouwbare meetmethodiek om de verschillen tussen beide implementaties te bepalen en geef aan (als conclusie) wat de beste implementatie is.

Wat we bieden

  • Ervaren en betrokken begeleiding
  • Structuur door middel van Scrum
  • Leuke collega’s en mede-afstudeerders
  • Maandelijkse borrels en hands-on workshops over nieuwe technieken
  • Een informele bedrijfscultuur, waarbij kennisdeling centraal staat
  • Toegang tot de Quintor Academy, onze online leeromgeving
  • Afstudeervergoeding van €500,- per maand

Geïnteresseerd? Schrijf je nu in!

Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.